reede, märts 28, 2008

Ülevaade seltsi juhatuse tegevusest

Tervitan huvilisi ka omalt poolt!

Tõepoolest sündis mitmes peas mõte Randvere küla või külaseltsi blogi pidada. Sel ajal kui teised (sh mina) üksnes sellest mõtlesid, Jaan juba tegutses.

Ma tahtsin siia lisada info, et eelmisel pühapäeval (23.märtsil) toimus külaseltsi juhatuse koosolek, kus valisime juhatuse esimehe (tänan teid mulle osutatud usalduse eest) ja juhatuse aseesimehe (Aare Ets).

Seltsi juhatuse uued kontaktandmed ja viide teie ees olevale blogile on lisatud juba ka Viimsi valla kodulehele.

Leppisime kokku, et Jaan tegeleb peaasjalikult blogindusega ja mina loon ühe meililisti. Meililist on vajalik, sest meie selts on viimastel kuudel plahvatuslikult kasvanud. Kaasaegsete vahenditega ühendust pidades tuleks liiga palju aadresse e-kirja adressaatide reale kirjutada (ja mõnes programmis on selles suhtes mahupiirangud). List aga võimaldab liikmetel kirjutada ühele aadressile ja kiri jõuab kõigile liikmetele. Juhatuse meililist on juba loodud. Liikmete listi loon ma siis, kui minuni on jõudnud külaseltsi liikmete nimekiri ja kontaktandmed. Praeguse kava kohaselt võtab uus juhatus endiselt juhatuselt dokumendid üle juba homme (29.märtsil) vana ja uue juhatuse ühisel koosolekul.

Kahtlustan, et hetkel on veel Randvere blogi vähetuntud. Aga ma loodan, et te satute seda lugema hiljemalt pärast seda, kui on olemas Randvere külaseltsi liikmete meililist ja selle kaudu on teieni jõudnud esimene teade.

Tervist ja kevadeootust!

Kommentaare ei ole: